torsdag

Idag skulle det egentligen vara fest. men jag är inte alls pigg :/ jag vet inte vad det är med mig.. fan ja orkar ingenting. ja är trött jämt jag bara sover och sover hela tiden. men ja taggar till så kanske det blir fest på lördag... ja hoppas.


Imorgon har ja bara 2 lektioner och slutar tolv. det ska bli riktigt skönt kan ja säga :)

om ett tag börjar dokumentären "tiger woods älskarinna talar ut" men hur kan man vara så jävla dum i huvudet som tiger och göra något sånt här?! hoppas elin lämnar han för han är fan inte värd henne. men det ska bli intressant och se dokumentären och få höra vad som hänt :)


jag tror jag ska hoppa in i duschen nu en sväng för andra gången idag :) varmt och skönt :D men först ska ja göra några träningsövningar som jag gör varje kväll och ja mår bättre efter det :)


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0