Torsdag, imorgon FREDAG :D:D

IMORGON ÄR DET FREDAG!!! FATTAR NI? FREEEEEEEDAG :D OCH LARS WINNERBÄCK STÅR PÅ SCHEMAT :D

ja jag är en aning taggad inför imorgon men nu har ja längtat så hemskt mycket och nu är det dags :D

Fredag 4 december, Ejendals arena, Lars Winnerbäck och mina käraste vänner. något ja aldrig kommer glömma :)


På resan dit ska vi stanna på lager 157 och shoppa lite kanske :) har hört att dom har scorett outlet = himlen. ja älskar skor, det är absolut det bästa ja vet :) så får se om ja får med ett par eller fler par med mig hem ;) man kan ju hoppas :D



Nu måste ja sova, prov imorgon på upplysningen. HEJJA FANNIE du kommer få IG.... snälla gud hjälp mig ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0