torsdag

Ja då va man sjuk igen då, fan va ja älskar det. ELLER INTE!!!!!!

kom hem fårn skolan klockan 12 idag och somnade direkt och vaknade 17.15 helt förvirrad, visste fan inte vilken dag det var :S men ja sov hela natten också och är trött nu och kan sova mer. ja något är fel i kroppen :/

Nu är det iallafall snart jul och ja vill bara ha en Iphone, inget annat, eller ett dusch handtag vill ja ha. mitt är så jävla dåligt :P sprutar åt fan alla håll och kanter ;)


Jag har satt i mitt löshår med lim för någon dag sen men det kliar så jäääävla mycket, alltså ni kan itne föreställa er något så hemskt så jag har besällt borttagning idag så nu ska det ur igen, och ja tyckte nog om mitt riktiga hår mer ändå :P
Kanske sätter i lörhår till studenten ist :P fast då med träns eller clips ;D vi får se.


Nu orkar ja itne skriva nå mer ;D


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0