ARG

Arg på precis allt och alla just nu. min mobil fungerar inte tyvärr och min pappa fick tyvärr ta skiten för det. förlåt pappa men inget fungerar för mig just nu. min dator fungerar knappt, jag eller pappa får betala skit mycket på mobilen i månaden men ingen bryr sig när ja försöker få hjälp med att byta, jag har lagt undan en vinterjacka 3 gånger för att ja vill ha den och försökt prata med min mamma, men hon tyckr alla andra men ja vet ju inte om hon köpt någon, men alla tar slut nu som ja vill ha. så blir min fula äckliga gröna iår igen då, inge dun kvar i den heller...  ja vet att mina föräldrar har mycket på jobber just nu, men ja behöver en ny jacka. och gärna innan alla tar slut..


LESS det är vad ja är.. och ja säger inte att det är någons fel.....!!!!! det är väl antagligen mitt..

Nu ska ja sova bort mitt liv.. HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0