BRUNETT :D

Ja mina damer och herrar :D nu mera är jag BRUNETT :D:D:D:D


Jag är jätte nöjd, nu ska jag bara klippa mig på torsdag, sen ska jag förlänga håret någon dag. jag är så jävla trött på att se mig i spegeln och inte gilla det ja ser. men genom att göra något ja vet att ja kommer trivas i ska hjälpa mig på vägen.. nu har ja mått sååå jävla dåligt. ja har verkligen hatat mig själv en lång tid. nu har ja tagit tag i det hela. och ja ska känna mig fin, det har ja bestämt mig för.. sen får ni tycka att det är att kasta pengarna i sjön med håret men det skiter jag fullständigt i. ja går min väg. så är det bara...


PUSS:D

bilder på håret kommer sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0