Lägger ner.

Med lägger ner så menar ja inte att ja lägger ner min blogg men ja lägger ner med riverside. jag har inte tid och ingen lust att lägga ut dom där avsnitten nå mer. även fast det har dragit upp mina läsare en hel del så orkar ja inte :P ja bloggar liksom itne varje dag men jag måste ändå in för att lägga upp avsnitten. dom finns ju på svtplay.se också. Så nu får ni se avsnitten där istället så slipper ja ha det på mitt samvete att ja är dålig på att lägga upp.

Det är idag min andra dag som jag är hemma efter vaccinet mot svininfluensan. ramla ihop i duschen och kräktes av yrsel på kvällen när ja tagit den och haft feber idag. inte alls roligt kan ja säga. men sånt är livet.

Nu ska jag faktist lägga mig ner och får se om ja kan sova lite :)
min kära vän emelie gör en ny design åt mig :) THANK YOU :D



puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0