Mitt i natten :)

klockan är 01.20 och då kanske ni funderar över vad jag gör upp nu? Det är så att jag ska med Malin till stallet och släppa ut hästarna och det är halv 5 hon hämtar mig, Men bara för att min mobil krånglar så blir ja rädd att väckarklockan inte ska ringa och då spänner jag mig och då kan ja inte sova... så nu sitter ja är. jag målar naglarna och gör lite fint istället :P inte helt fel det heller. jag brukar inte ta hant om mina naglar så mycket. men en natt som denna gör att jag faktist har gjort dom fina så nu behöver ja inte göra det på ett tag ;D


Imorgon börjar skolan halv 9 och slutar kvart i 10 så det är inte någon lång dag precis! då ska ja åka hem och sova eftersom jag inte sover nå nu inatt. sen är det ju kortdag på fredag med! och jag är redan klar med alla arbeten så jag behöver inte sitta uppe och plugga heller :) gud va tur jag har =) och vad duktig ajg är som gör klart det i tid och inte i sista sekund som det brukar kunna bli... nu ska ja se på tv.

Fan va hungrig man är under natten egentligen.. min mage kurrar. Ja ska nog käka lite sallad :)

Puss och kram
/ Fannie Hallin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0