Onsdag

Idag är det onsdag :) och jag har varit i skolan, sen har ja bara tagit det lugnt, var på stan en stund med Sara och ordnade lite till helgen. blev bra tycker jag, eller vi kanske ja ska säga :)

Snart kommer westlund och elin och hälsar på, vi ska snacka lite skit :P och ni vet nog vad skit innebär :)

Jag är ju även brunett nu som sagt, och det känns kanske hur bra som helst. när ja titta mig i spegeln imorse så blev ja lite paff faktist ;D ja var inte van att se mörkt hår, har avrit ljus så länge nu. Imorgon ska jag klippa mig på polhem, frisörskolan där :) Sötaste Carro ska klippa mig sen snacka hon något om att lägga make up också :) och det får hon gärna göra om hon vill :) men hoppas det blir bra, men senare ska ja nog ända sätta löshår ju också men det kanske blir senare, det får vi se senare ;)

Nu är det grey´s för bövelen :D måste titta :D


PUSS

Jag saknar dig Tomen <3


Kommentarer
Postat av: Wickan Ahlin

Du var skitsnygg i håret :D

2009-11-12 @ 19:37:31
URL: http://wickanahlin.blogg.se/
Postat av: fannie

Åhh tackar :)

2009-11-12 @ 20:29:48
URL: http://faanniehallin.blogg.se/
Postat av: jossan

Tomen snyft

2009-11-14 @ 22:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0