skolan, klippning, valbo med mallan sedan feber :(

Jag kan fan inte tro att det är sant :S ja orkar verkligen inte....
Jag har varit i skolan idag, även fast jag är så jävla skoltrött :S men  sedan stod det klippning på schemat :D
Carro min kära vän skulle klippa mig på polhem på frisörskolan där. först var ja lite nervös men sen märkte jag att Carro var säker på vad hon gjorde och var det något problem så frågade hon sin lärare så ingenting gick fel och jag älskar när någon håller på med mitt hår så gissa om att jag höll på att somna :D det var så himla skönt ;D Hon liksom förstår mig närja säger att ja inte vill klippa nå mycket. och det gjorde hon inte heller :) det var så bra :) och resultatet blev skit bra =)

Sedan åkte jag till valbo med Malin, vi köpte våra nya kompis trosor ;D hahahahhaha ^^ som vi även ska ha på oss på Lars Winnerbäck konserten :D men ja var även så hungrig så jag käkade köttbullar på ikea, jävlar va gott det var :) Malin fikade bara lite, men sedan bar det av mot gävle igen.

 

Ja det är ju sjunde veckan jag är förkyld och mitt huvud värker som bara den :S bihålsinflammation? ja det är frågan :S men nu när ja kom hem från valbo så kände jag mig lite hängig så ja la mig på soffan och ja lovar den som är sugen på stekt ägg kan ju stega på min panna :S ja är kokhet och kallsvettas :S HALLÅ? när ska ja bli frisk? jag opererade bort mina halsmandlar den 7 september, bör ja hade så mycket problem med halsen, men tydligen något annat krångla nu:S kan man operera bort näsan? isåfall så vill jag göra det :S För nu ärfannie trött på att vara sjuk hela tiden...

Nu säger jag godnatt, och Hp3T är ja inte i skolan imorgon, så vet ni ju varför om ni läser detta...

 

JÄVLA SKIT....


Kommentarer
Postat av: Plutten

Stackars stackars dej gumman!:( Krya på dej en massa! Tycker du ska ge dej iväg till läkaren igen jag, det är ju faktiskt den däringa läskiga bacon sjukan tiden nu:S

2009-11-12 @ 22:27:06
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0