Söndag

Varit dålig bloggning nu på sista tiden men jag har inte riktigt haft tid och ork.
Men för att sammafatta helgen så var vi hemma hos mig o fredags några stycken och kollade på film och lite så. igår lördag så åkte ja jocke och mallan till mallans pappa i årsunda och hälsa på mallans lillasyster =) hon va söt :)

Sen åkte vi till gävle men som vanligt så finns det inget att göra så ja åkte hem och la mig oi sängen så somnade jag ganska fort. imorse ringde pappa så ja ska åka och jobba på julskyltningen i sandviken :) 14.00 till 17.00 hoppas vi ses där, för det är där ni ska handla ;)

Nu ska ja göra mi klar för jobbet, för här ska tjänas kosingar ;)




PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0