söndag

Idag är det söndag, och farsdag. Pappa skulle få en present av mig men jag hann inte köpa den så jag får fixa det sen helt enkelt. men få något det ska han. och det är världens bästa sak också :D jag kan tyvär inte avslöja vad det är eftersom han kanske tjuvkikar här coh då blir det ingen överraskning.

Ja idag så åkte jag och pappa med blommor till farfar eller vi kom int in för han var itne hemma :S vi trodde han var hos mårtenssons (mina kusiner) så vi förskte lite senare men han var inte hemma iallafall. så då bestämde vi oss för att åka till mårtenssons för att se om han var där, men nej det var han inte, utan dom var hos greta, (faster monas mans mamma) och skulle precis äta och då sa mona att farfar tydligen hade åkt till finland :S bra gjort av mig av pappa ;D men vi gick in hos greta och fick tårta och ja fick smaka fläskfilé och potatisgratäng också :D jävlar va gott det var. plus i kanten där :)

Nu sitte rjag i tvättstugan, eftersom jag bor högst uppi lägenhetshuset och det finns ingen hiss så VÄGRAR jag springa upp och ner så jag sitter här nere ist, tycker jag var lite smart av mig :)

Nu ska jag tvätta klart och sen klockan 8 ikväll är det ju final på ensam mamma söker :D:D Vi får väl se vilka alla väljer ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0