Tisdag

Varit med Mallan på träning idag, träffade även Linda binda ;) hon stod där med läraren och sa något tyst ;) hahah ne hon va duktig..

Ja har kommit på varför jag har ont i huvudet :S ller tror ja. jag ser inget på långt håll längre :/ jag har ju glasögon när ja läser. så kanske blir glasögon på heltid nu så :S fast då tänker ja ha linser kan ja ju säga. ja vet inte om det är så. men när ja sitter i klassrummet så ser ja inget när läraren kör kanonen. Alla måste läsa åt mig :S eller så får ja väl sätta mig längst fram antar ja :P riktigt knodd så där. eller iallafall se ut som en ;) Och ja har ont i huvudet efter en skoldag. men det är ju i pannan också så kan ju vara bihålorna. men känner mig inte snorig längre :/ ja vi får se. kanske går och tittar synen någon dag så får ja det klart för mig.... Om någon bryr sig så klart..


Nu ska ja lägga mig i soffan.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0