19 oktober 2007-2009

Jag skriver det här blogginlägget idag, (18onde) istället för 19onde för jag kommer verkligen inte orka skriva imorgon. 19 oktober 2007 blev jag tillsammans med Mathias Carlsson och det betyder att det skulle ha varit våran 2 års dag imorgon.. vilket tar väldigt mycket på mig. Bara nu när jag har skrivit 3 rader så fyllt ögonen med tårar. Det värsta är att jag inte riktigt vet varför. Jag tycker att jag har tagit ett stort kliv men tydligen så slängs jag tillbaka som ett gummiband när jag nu sitter och tänker på det hela.. ja vill inte att dagen ska komma helt enkelt..
Jag hade önskat att jag fick fira denna dag med dig på något mysigt sätt där bara du och jag ägnade hela kvällen åt varandra och bara titta varandra i ögonen och på så sätt visa hur mycket vi älskar varandra. Istället ska jag dra täcket över huvudet och spela låten som spelades på radion samma ögonblick som vi pussade varandra för första gången (Apologize-timbaland). 19 oktober 2007 förändrade hela mitt liv, idag är jag den jag var innan våran tid. Jag vet inte riktigt om det är possitivt eller negativt. Men jag saknar dig så himla mycket, när jag tänker på allt vi gjorde tillsammans och hur jag verkligen kunde vara mig själv inför dig och du verkligen älskade mig för den jag var.. Jag kunde vara så där sprallig som jag inte annars är inför andra. det har nu gått 8 månader och 9 dagar sedan du bestämde dig för att lämna mig. Det är den värsta dagen i heeela mitt liv. Jag vill ha dig nu som jag hade dig förut helt enkelt. ja förstår inte varför det itne går att gå vidare.. Du är i mitt hjärta för att stanna. Varje dag så tänker ja på dig. det kan vara från bara att tänka på ditt namn någon sekund till att tänka på dig flera timmar och det slutar i tårar. Det konstiga är att det inte känns konstigt att träffa dig. då känns det som att jag inte bryr mig riktigt.. Jag är inte alls duktig på att sitta och skriva massa fina texter och det är inte meningen att jag ska göra det nu helle.. Jag vill bara att ni ska veta att det är en helvetes dag för mig och ja kan tänka mig att det blir det för mina närmaste också, efter alla samtal dom kommer få av mig när ja inte klarar av att vara ensam.. men jag är kvar i något ja lämnat.........för längesen.





"I min dröm så kysser jag dig idag, i min dröm så är du min idag, i min dröm så älskar du mig"


                         
             

Kommentarer
Postat av: cissi

jo förresten! du kan visst skriva fina saker, ett bevis är hela det här inlägget! <3

2009-10-20 @ 08:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0