Det är alltid något som är fel ;D

Eftersom min dator är på något vis utvecklingsstörd så hade ju jag skrivit ett skit långt inlägg som bara poff försvann, så nu gör jag ett nytt försök ;D

Gårdagen blev rolig även fast ja åkte hem tidigt, först så tog ja bussen till stan och mötte amanda och 3 killar. vi gick till interpool, dom käkade men inte jag,jag tog en cider jag bara. det räckte för mig. Senare så blev det så jäävla dålig musik på interpool så vi drog till old saints en stund, men jag var där kanske en halv timme sen så åkte jag hem. det var trevligt men jag kände mig lite trött och var inställd på en myskväll så jag åkte hem och kollade på film istället. mycket mysigare :)

Idag så bjuds det på festligheter på riktigt, det blir fotbollskikande hos mig sendan så blir det utgång för oss alla :D dom jag har hört ska komma nu är, sandra, sara, karin och linda kanske thobbe och westlund. det lär ju visa sig. man vet ju aldrig med dom där två :P

Nu sitter jag i sängen ny duschad och ska snart börja göra mig lite i ordning för festligheterna. får se vad det bjuds på för roliga saker ikväll då. kanske lite fia med hutt. skulle vara kul att inviga det. men fotbollen ska ses först,  det är PRIO ETT :D 
Westlund skulle kanske komma tidigare för han velade börja dricka öl han och vem vill göra det själv hemma? inte han och ingen annan heller skulle ja tro :P då har man inget liv ;) men eftersom jag är sååå himla snäll så får han komma tidigare, men då får han ju även räkna med att jah springer runt som ett yrväder och skäller på att ja inte hittar saker och ting, men han har ju kommit tidigare förr så han vet hur jag kan vara. skriker och grinar för att ja tycker att jag har så fula kläder. men nu har ja investerat nya kläder så nu ska ja inte skrika och grina. men som sagt, det är alltid något som är fel ;D känner på mig att sminket kommer fucka upp sig och ja surar hela kvällen. men nu hoppas vi på det bästa ;D KLACKARNA I TAKET BRUDAR ;) och Malin vi ska tänka på dig när du sitter hemma och hostar och är barnvakt :) puss på dig

PUSSSSSSS

Hörde jag skål? ;)


Och studentkryssningen är bokad :D LÄÄÄNGTA 20/3-21/3


Kommentarer
Postat av: Malin

jaa tääänk på mig :D så synd om mig;)

2009-10-11 @ 09:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0