=)

ja nu har det varit hemskt dålig bloggning tycker jag;D nu ska ja skärpa mig jag lovar:P inga avsnitt har blivit utlaggda heller :S ja skäms. och det borde jag göra ;D men dom finns ju på svt så det är ju inte så att ni missar det precis ;D

helgen har varit trevlig, sov hos sara på fredagen och sen i lördags (igår) så blev det bowling och interpool där vi käkade och drack lite =) det var så trevligt så, vi träffade på tröjbom, bye och micke där så vi snackade en massa med dom också :)

               



Och så måste ni bara se mitt kusinbarn som är finast, underbarast, sötast, vackrast och den gulligaste ungen jag vet =) kärlek till älskade Max <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0