lördag!

Hej Fannies läsare!

Nu sitter vi här hemma hos Fannie, kollar på fotboll och dricker lite. Som vanligt sitter killarna och kikar fotboll och vrålar och vi tjejer här vid datorn lyssnar på musik och skrattar. Men idag tar jag det lugnt, jag har nämligen prov på tisdag och imorgon är det nämligen plugg dag.

Jag ber om ursäkt om det är lite huller om buller för jag kan inte riktgt fokusera på vad jag skriver. Men gilla läget! Jag vill i alla fall hälsa till Fannies söta mamma som är kanon snäll. Och tacka för senats när fannie fyllde år och hur duktig hon var på att fixa pizza och grejer, tack!

Nu ska karin, sandra och Lina åka någonstans vet inte vart så nu är det lite oro i luften men jag åker buss med Fannie ner till stan så hon slipper åka ensam. Nu ska jag ta hand om en utav mina bästa vänner Fannie, eller ta hand och ta hans, tänkte prata lite med hennne om allt, var så längesen ja träffades och pratade med henne :(


ta det lugnt i helgen!

Puss och Kram Sophie Bergström!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0