måndag = trött

idag är en riktigt trött måndag, jag är så sjukt trött idag, jag har inte fått sova något inatt, har haft en förjävlig huvudvärk... praktiken gick ganska bra idag, kände mig inte alls pigg. kändes som ja bara vela lägga mig ner på golvet och sova en stund och sen kliva upp och göra något :P kanske låter sjukt men riktigt så kändes det.. jag fattade ingenting idag heller. ja försökte ställa iordning ett bord och verkligen försöker mitt bästa för att komma in i det men mitt huvud hängde inte alls med så det sket sig ju ganska fort tyvärr :S Ja som tycker att detta har varit den roligaste praktikperioden också är ja sjuk hela tiden. jag får nå fel...kroppen får inte ens vila på nätterna..

Ikväll ska ja endast ligga vid tvn och glo lite :P det är det där matprogrammet med Tina sen är det hollywood fruarna och matakuten, det går samtidigt så ja får växla lite emellan :)


Bjuder på kanske världens bästa låt också :D
Erik Hassle - Hurtful


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0