Ockelbo

Sitter i ockelbo nu, jag är riktigt jävla trött om man får svära.. ja ska sitta uppe till halv ett alltså en timme till för då är det reprisen av playa del sol. om ja inte ser det på svtplay då. det kan ja ju göra när ja i ockelbo och har riktigt internet och inte mitt mobila internet som ja har i stan.

Imorgon är det ju som sagt dop och vi har varit och hälsat på max ikväll och fått sett kläderna han ska ha på sig och hur söta kläder ska han inte ha då :O ja kommer dö för han är så jävla söt :D
Hörde att dopet skulle ta 20 minuter och sen är det fika efter det också. Men sen bär det av till gävle och festa lite ;) men nu är det även LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV ;D en vecka ska ja sova bort ;) fan va skönt... ja svär alldeles för mycket men den här bloggen innehåller mycket svordomar ;)

Sista dagen på praktiken idag :( det gillar ja inte. jaa älskar människorna på det ställer, och Charlott ja vet att du brukar läsa min blogg och det säger ja inte för att fjäska ;) det är verkligen så, det har inte varit en enda dag då ja tänkt att det är tråkigt. och varje kväll har ja längtat till morgonen efter.. det är en bra känsla va? Men ja ska göra min nästa praktikperiod där också och jag längtar redan..

Nu ska ja se playa del sol på svtplay :D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0