onsdag

idag var det praktik igen =) det gick bra men det var lite dåligt med folk bara.. tråkigt nog.. så jag fick gå hem lite tidigare, kanske var bra för nu sitter jag  i tvättstugan, jag orkar inte springa 500 vänder upp och ner så jag bestämde mig för att ta med datorn ner ;D och bra går det iallafall. har fått en del gjort och det är ju bra, allt kan även bli gjort i en tvättstuga. inte bara tvättning ;D mohaha


Känns som att 5000000000 tankar finns i mitt huvud just nu, ja tror att det är därför jag aldrig blir frisk. jag tänker alldeles för mycket. och kroppen får aldrig vila. och det är inte bara bra tankar, det finns många dåliga tankar som strömmar igenom mitt huvud dag som natt.. ja sover inte ens på nätterna nu för tiden. jag ligger bara och tänker eller så känns det som att någon har slagit mig i huvudet med en stekpanna eller något hårt för jag är helt borta (febrig). Inatt sov jag ingenting, det finns så mycket ja måste tänka på just nu så ja vet inte ens vart ja ska börja och därmed så finns det inget slut på det hela.. det är allt från att ja aldrig blir frisk till en liten sak som att ja måste städa. jag har ingen anledning till att känns mig stressad men ändå så känns det som att jag har 1000 saker att göra även fast ja inte ens behöver göra det.. finns inga tusen saker att göra.. det finns inga måsten. ingen förutom jag är i min lägenhet för det mesta och vet jag att det kommer folk så städar jag men nu när ja mår som jag mår så orkar jag inte ta fram den där jävla dammsugan för det blir ändå lika stökigt direkt igen :S
allt känns liksom meningslöst och där med skiter ja totalt i det.. vilket är helt fel. ja borde sköta om det jag har, men just nu så försöker ja fokusera på att sluta tänka så mycket och bry mig lite om mig själv. och unna mig vissa saker som i lördags, äta ute. ha det underbart trevligt med mina vänner. jag är liksom trött på mina sömnlösa nätter och dagar som blir förstörda för att jag bara tänker.. När en person som jag inte träffat på hur länge som helst bara dyker upp och säger en massa saker. det värmer men det är en liten bra sak i ett STORT problem.. och med det så rinner dom bra ut i sanden. TYVÄR.

Ne nu ska jag inte trötta ut er mer med mina så kallade problem..
PUSS

Jag älskar mitt Meningslösa liv, hur är ditt liv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0