Tisdag och det är lov =)

Ja idag är det tisdag och det är även lov =) det är jätte skönt faktist, att kunna sova ut på morgonen och aldrig ha några måsten.. I lööv it :)

Inatt sov jag hos Sara, vi vaknade i morse runt 11 och då förflytta vi oss endast till soffan där vi låg hela dagen och bara njöt av detta lov :) sen tog ja bussen hem och duschade lite och sen bar det av till karin, vi käkade lite och så på tv :) men nu är jag hemma och ja plugga körkortsteori för fullt, och lyssna på det här, jag har inte läst boken men ja sätter i skivan och gör ett test för att se hur ja ligger till, och av 71 frågor så får ja 51 rätt, och 52 är godkänt, hallå? 1 poäng från godkänt det första som händer :) ja är nöjd och jag är glad och nu är tusen gånger mer taggad för att fortästta plugga :) har körlektion på tisdag 07.50 :) får se hur det går, men det går troligen bra ;)


NU ska ja sussa :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0