When winner takes it all

jag har en god nyhet att berätta ;) jag har sovit inatt :D första natten på mycket mycket länge :D
Riktigt skönt var det att vakna upp och vara något pigg :) jag somnade dock inte förns sent men vad gör det :P ja sov ju iaf lite. blev en hel del timmar. många mer timmar än resten av veckan.

Praktiken gick bra idag också :) skyltade med Charlott idag. det gick riktigt bra och ja kände mig nästan lite duktig när ja till och med gav lite råd som hon tyckte lät bra ;) det ni :D jag tar steg framåt jag med förstår ni.


Sara den lilla skiten har gjort mig kanske huuuuuur avundsjuk som helst.. hon har tagit hål i tungan :( jag vill också. jag är faktist arton år och får göra vad ja vill, men min mamma tänker inte som alla andras. innan ja fyllde  arton så sa hon att ja fick göra allt sånt där när ja fyllt arton och myndig, men nu när ja är det så måste ja vara 20 och vafan när ja är 20 ska det bli 25 då eller ? ja kommer aldrig bli vuxen tror jag. och mamma ja vet att du läser det här men förstå då att jag är myndig NU ......................... Och det är kanske huuur snyggt som helst :S snyfft. men ja ska jag också ..

Ikväll blir det nog att bara ta det lugnt och ladda inför helgen, lät som att det kanske blir lite party, vi får la se :) men annars är det ju alltid bra att vara laddad ;) iså fall att det kanske blir rajtan tajtan :D

Jag bjuder på lite bra låtar ni kan lyssna på också :)

 Abba - when winner takes it all



Lars winnerbäck - jag fattar alltihop



Lars winnerbäck - Fribiljett till himlen




Lars winnerbäck - jag får liksom ingen ordning





OCH JAAA JAG ÄÄÄÄLSKAR LARS WINNERBÄCK :D

Kommentarer
Postat av: määndy

vet du jag älskar Lars winnerbäck ;) ,. och de blirt partyyy i helgen de vet du :D:D

2009-10-08 @ 19:09:31
Postat av: fääännie

haha ja det blir väl det ;D

2009-10-08 @ 22:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0