090914

Ja nu sitter jag i gävle i min kära lägenhet =)
har precis sett på tv det var det där mat programet med Tina sen har jag sett kändisdjungeln :P
Där den manliga programledaren (namn?) sa till Tilde som också leder det och hon hade gått in i en stock och då frågade han om hon hade fått stock, sen lite tystnad sen alltså i ansiktet ;D hahahahaha ja satt och skratta för mig själv, och ni som inte vet vad ja menar med att hon hade fått stock behöver inte veta det heller :P
Ni som fattar det kanske tycker att det är lite roligare.

Nu sitter jag i sängen och är lite hängig, jag har lite feber tror jag, sen nu när jag kom till gävle så har jag typ sovit i soffan och det är inte likt mig att somna så här inte nu efter att ajg skulle ha blivit piggare efter operationen. men har ätit lite och har fortfarande ont och svalde lite fel så det kom blod och gjorde ont så det blir skola först på onsdag :( jag vill gå imorn men jag känner att ja plågar mig själv om jag gör det och det tänker inte jag göra. Ni kanske tycker att jag borde kunna gå till skolan efter en vecka, men det är bara jag som kan känna om jag har ont eller inte. så jag stannar hemma och kör stenhårt på pluggning imorn och gör klart allt jag påbörjat.

Jag bjuder på lite bilder från min kväll med min älskade nalle, även min bästa vän :) man kan säga allt till han, eftersom det är ganska svårt för han att skvallra ;) han heter förövrigt Benny, det var Viktor Tröjbom som kom på det tror jag.


Kommentarer
Postat av: Cissi

klart du ska vara hemma så länge som du känner för det! fast vi saknar dig :)

2009-09-15 @ 15:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0