090917

Inte alls långt kvar till jag blir 18 nu =)
det är endast 9 dagar kvar, eller 8 kan man säga nu eftersom denna torsdag kväll börjar lida mot sitt slut.
jag har sett idol ikväll och efter det lite kändisdjungeln där han fick dricka en massa äckelpäckel :P
Snackade nyss med Sophie, det var alldeles för längesen jag pratade med henne nu så jag tyckte att det var dags att ta ett snack med henne :D alltid lika trevlig gumman :) Hon gav ett riktigt bra förslag på att vi kanske skulle ses i helgen och det gör ju jag mer än gärna för ajg har inga andra planer denna helg. tänker ta dagen som den kommer men kanske lite besök :)

Imorgon börjar ja jätte sent men innan ska vi till banken en sväng så jag ska vara där halv 1 sen börjar skolan kanske halv 2 så det är sovmorgon imorgon och det gillar jag så jävla mycket om man får svära :) och JA i denna blogg så får man faktist göra det . det besämmer jag.

Min syster kommer hem på söndag och det tycker jag är trevligt, hon blir även hemma på min födelsedag :D
Praktiken börjar nästa veckan också som jag ska ha på village i 5 veckor. Nästa praktik som är i vår ska kanske göras i danmark om jag har tur :) Ingegerd frågade mig, Cissi och Bella om vi var intresserade och vi vill inte vara borta så länge  också var den här på 2 veckor och då sa vi ja :) så nu kanske vi far dit efter jul :) det kan bli en upplevelse.

Eftersom min dator gick sönder så har ja inga bilder så blir lite samma nu ;D


nu är det läggdags :) PUSSS


Kommentarer
Postat av: Bella

hoppas vi får åka till Danmark! :D

2009-09-18 @ 10:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0