älska, glömma och förlåta

Älska, glömma och förlåta? JA det är frågan.


Idag vaknade jag upp i soffan, jag skulle sova i sängen inatt. men när jag började se en film sittandes så slutade allt med att jag vaknade imorse i soffan :P jag låg på nå helt konstigt vis men jag rättade snabbt till mig ;D
Idag ska jag åka till gävle på eftermiddagen. vet inte riktigt när men blir väl kanske runt halv 4. vet inte riktigt hur jag ska få med alla saker till stan men det löser sig säkert ;D jag brukar vara duktig på att släpa med mig massa saker. men mamma sa att hon kanske skulle köra in lite saker imorgon så vi får väl se om hon gör det.
Det lutar mot att det blir skola imorgon eller på onsdag. vi får se hur det går med att äta ikväll och så. det tar ju typ en halv timme för mig att äta upp en liten portion mat. känns som att mina klasskamrater inte vill vänta så länge på mig bara för att ja ska käka lite :P eller dom väntar nog men jag tycker synd om dom stackrarna :P Jag har ingen praktik plats än heller och praktiken börjar nästa vecka :S ja måste fixa det där alltså. Jag vet inte ens vart jag vill vara. ja vill inte ha praktik den här gången tror jag. det skulle vara skönt att slippa faktist. Och sattsa på nästa 5 veckor och vara på nå ställe där man verkligen vill vara.

Jaja nu ska jag fixa iordning lite sen ska jag ut med Lufsen en sväng sen bär det av till gävle =)


Dagens låt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0