En Torsdag som denna

Torsdag idag och det betyder att vi hade prov imorse halv 9 och sen slutade vi efter provet eftersom vi inte hade dom andra lektionerna. Så nio gick jag från skolan igen. då åkte jag till sanviken och hämtade min dator eftersom den andra har damp och måste in på hem en sväng........

Har pluggat lite med Anna idag eller ja satt mest vid datan och hon pluggade för jag har bara en grej medans hon har hundra ;D Jävla Ulla idag, fick damp på henne. Hon gör minsan aldrig fel hon inte tror ja ..... Nej man ska tydligen ha 2 dagar på sig att plugga till ett prov ... faan. ja saknar ingegerd. hon var iallafall rolig inte som Ulla som bara är grinig och fattar inte varör alla klagar på att hon är sur.. åååh.. ja får nå fel på henne iallafall.

Imorgon har vi bara en lektion och det är religion då ska vi diskutera uppgiften sen slutar vi. får se vad det blir av denna fredag. time will tell.


Ja älskar den här låten. ja lyssnar snart sönder den.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0