Film kväll hosFiala!

Ja kvällen spenderades hos Fiala våran lilla vän :)
vi såg någon lite konstig film som var mer än 2 timmar. men den var faktist intressant. bara att en gubbe var totalt puckad och sköt ingen ;D fast det var bara han som hade sånna där saker runt halsen;D ja är totalt ointresserad av sånt där så jag vet inte ens vad det heter.
Nu är det Saw 2 på tv, och tror ni jag vågar se den? NEEJ absolut inte. så jag tror jag tar och ringer ett telefonsamtal istället.

Imorgon ska jag åka och träffa Max-Emil som egentligen bara heter Max men i min lilla värld så heter han Max-Emil och det kommer han alltid att göra den lilla krabaten ;) som för er som itne vet är mitt kusinbarn :) världens sötaste är han =) lite envis tror jag också att han är men det ligger ju i släkten om man säger så ;)

SNART 18 ÅR :) idag (lördag) så är det precis 14 dagar kvar :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0