Fredag

Igår så visste jag inte alls vad denna helg skulle bjuda på för roligheter. trodde det skulle bli en hemma helg med bara massa mys. Men så skickar älskade lilla Karin sms i morse och frågar om ja vill sova hos henne inatt för hon är ensam hemma :) och så klart vill jag det, det var ju evigheter sen vi träffades sist. Har inte ens sett henne i skolan nu på slutet. Men ikväll så ses vi igen :)

Ja som sagt så börjar vi inte förns halv 2 idag och har en timmes religion där vi ska gå igenom en uppgift som ja inte ens fattar :S Men innan så ska vi till banken vi i C-me företaget och stänga vårat konto. det är väl på tiden om man säger så :P

Blir nog inge mer skrivande idag. får se om ja hinner annars får jag önska er en riktigt trevlig helg för det ska jag ha  :) PUSS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0