halsmandlarna!

Ja idag vaknade jag upp med jätte ont i halsen :( gjorde väääääldigt ont faktist,
men jag tog alvedon och ipren som jag gör var 6e timme. och sen var det över, eller ja lite iallafall. Känner ju av den där halsen hela tiden och det är inte alls kul tycker jag.
Jag är helt blå och vit i halsen just, kul att veta men det är äckligt :)

Idag på dagen ska jag endast ligga nerbäddad och mysa :) är faktist riktigt trött idag, sen ska jag umgås med min vän robin, och kanske cissi och martin =)


Dagens citat:
"
Den största vinsten man kan få, är en god vän"

 




Jag vill sända en extra tanke till min vän Amanda idag.
Krya på dig snuttan <3














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0