hej

Jag säger bara så här, jag är sjuuuuk :/
därför blir det lite kort skrivet om vad som hänt dom här dagarna.

Fredagen bestod av fest hos mig, vilket var uuuuunderbart kul :D tack allihopa. ni är underbar allihopa =)

Lördag fyllde jag år, släkten och vänner samlades i ockelbo på lite party hos oss, sedan bar det av till gävle och hang loose, sen blev det sova i lägenheten :)

söndag alltså idag, så har jag bara tagit det lugnt, mamma kom in med mina presenter :D ja fick en platt tv som jag önskade mig :D tack världens bästa mamma och pappa. sen ett jäääätte stort tack till min underbara syster som skjussade mig så mycket i helgen =) jag älskar min familj mer än allt <3

men riverside kommer iaf.
veckoavsnittet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0