hej

HEEEEEJ :D vet ni att nu kryper det i hela min kropp =) jag är som ett litet barn jag blir helt tokig när ja ska få presenter :) och imorgon kommer ja få presenter och då kryper det i hela kroppen ;D jag är så grymt taggad på fest också =) och imorn smäller det så det heter duga :P  Hade glömt att skriva ut lapparna till grannarna om att ja ska ha fest så jag har suttit och skrivit 11 lappar för hand och sprungit runt med nu :P lite skrivkramp har jag iallafall :P och ja kan bara säga att NU JÄÄÄÄÄVLAR ÄR DET NÄRA! =) snart ska även jag kliva in i vuxenlivet och kalla mig myndig :) helt overkligt :P

Mina naglar blev även jätte bra =) eller jag är nöjd iallfall, riktigt nöjd.
tråkigt att min andra data där ja kan lägga in bilder är trasig också :S det suger.. ja vill ha in nya bilder på datan nu. det blir för mycket samma, men nu måste jag sova om ja ska orka med morgon dagen =)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0