Jag älskar mitt meningslösa liv, hur är ditt liv? =)

Har precis varit och solat solarium inför imorgon =) sedan direkt efter så tog jag min dagliga promenad :) skönt var det, men har lite skavsår just nu och det är mindre kul :P Ska snart hoppa in i duschen sen ska jag se idol och så klart så ska mina naglar tills imorgon sättas ikväll också :) jag är bara sååååå taggad :D Sitter och snackar drinkar med Malin just nu, och ja bara känner hur jag mer och mer blir taggad ;D Imorgon smäller det brudar och grabbar ;)


Ja denna dag har varit kul på praktiken, Johanna berättade en massa sjuka saker, du är knäpp Johanna ;D
Men det kom lite varor idag så vi hade faktist lite att göra, Imorgon kommer det mer så då är det bara att stå i och jobba =) Jag känner verkligen att detta är något för mig, små saker är så kul :D och ja är kär i allt på Village. Och massa trevlig personal och det gör allt så himla mycket bättre =)


Nu måste ja rusa, Idol börjar snart =) mer bloggning sen :)


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0