Myskväll

Ja det blev en myskväll ikväll, robin frågade om jag velade komma dit på fest men jag orkade inte riktigt det, ska vara med robin, cissi och martin imorgon (lördag). det låter så iaf. jag och robin ska iallafall vara tror ja =)

Jag börjar bli riktigt trött på att bara ligga hemma som jag får göra nu efter min operation i måndags.
men imorn får ja komma ut till mina vänner :) WIIIHO.
Ingenting har hänt idag, men det hade jag ju inte direkt förväntat mig heller. har sett klart "män som hatar kvinnor" fan, bästa filmen på länge. ja ska se den igen snart :) lite för läskig för att se själv så här på kvällen så jag står nog över det,^^ fegis jag =)


Jag bjuder på ett kort på mig när jag är osminkad också ;) haha^^
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0