Onsdag, det närmar sig fredag =)

Onsdag är det idag och då är det 3 dagar ja 3 dagar kvar tills jag är 18 år :D

Jag kom nyss hem från en trevlig middag med Niclas. det var riktigt trevligt måste ja säga =) oj vad vi prata. det var allt mellan himmel och jord som det talades om ;D
Jag har iallafall fått hostmedicin nu, vet itne riktigt om det hjälper så mycket, men har ju inte hunnit tagot så mycket så det kanske tar lite tid, vad vet jag ;)

Snart är det idol och det ska ja inte missa =) sen är det kändisdjungeln som jag också ska se och sedan är det läggdags för min del, praktik imorgon igen sedan är det faktist fredag och vilket innebär PAAAARTY :D
Jag trivs jäätte bra på min praktikplats iallafall. allting är jätte kul. imorgon är Johanna Green där också får se hur det går =) det går säkert jätte bra men det är bara det att det inte finns så mycket att göra så känns som att det kommer bli stilla stående =) men johanna är så trevlig så, så för mig gör det verkligen inget :P Lät som att jag inte velade ha henne där men så är det verkligen inte ;D

Nu måste jag duscha om ja ska hinna det här :) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0