Plugg, plugg och plugg

Sitter nu vid mitt matbord och pluggar för fullt. det går åt helvete på ren svenska. Religionen suger och jag fattar ingenting. jag har försökte med den i flera dagar. men jag ska få lite hjälp med den. Jag har ju faktist inte avrit i skolan som dom andra och kunnat lyssna på läraren och fått hjälp på det viset så man får ju ta hjälp på annat vis då istället. Sen ska ja unna mig att läsa min underbara bok. ja vet inte hur många gånger jag har läst den men den är lika bra varje gång ja läser den och ja grinar lika mycket varje gång. Den heter "flickan med de röda skorna" och är en sann historia. ja rekomenderar den till er alla :)
Nu måste ja plugga vidare :)

Så här kommer min dag se ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0