plugg

ja, dagen består av plugg då. jag har precis skrivit klart samhälls saken och skickat in den.
och sen har ja lite religion kvar. Och så klart marknadsförings provet imorgon. Så jobbigt att dom andra har jobbat med det i skolan och det har inte jag så jag får vara glad med ett G på det här provet för det är inte bara en sak att komma ihåg precis.
Ska till Cissi snart och titta på lite Idol och så, så jag tror jag tar med religionen till henne och försöker få lite hjälp av henne för jag fattar absolut ingenting av uppgiften så jag ropar på hjälp at cecilias place ;)


Nu ska jag plugga vidare hörs :)
PUSSSSS

  

Kommentarer
Postat av: ANNIE

fäns har nu fått svaren på sina böner!

2009-09-16 @ 23:48:27
URL: http://HTTP://ANNIEMELLSTROM.BLOGG.SE
Postat av: cissi

kul att du kom igår :)

2009-09-17 @ 12:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0