Praktik

Ja idag började min praktik på village som sagt =)
det var riktigt kul faktist, fickl stå i kassan första dagen och allt, även fast någon hade sagt att man lärade vara 18 för att stå i kassan, men jag blir ju 18 på lördag så isf skulle ja iaf fått stått i kassan snart :) men charlott brydde sig inte om det för hon hade ju suttit i kassan på affärer sen hon va 15 så där stod jag iaf :) Natalie Bergman var in på jobbet idag, och för er som inte vet så är det min granne, eller hon bodde där när hon var mindre nu bor hon i stan. Hon kom in där med barnvagn och jag blev mer paff för jag hade glömt att hon hade fått barn. men han var sååå söt så :)

Ikväll ska jag ut och gå och sedan är det Tinas matprogram och så är det kändisdjungeln och jag tycker att det är skiiiit bra =) Är sugen på en långpromenad ikväll faktist. det skulle vara jätte skönt. men mina hälar gör ont idag. glömde min ilägg imorse så har lite ont. men jag väntar till det har gått över så går jag sedan :)
Nu ska ja diska och göra klart


5 DAGAR KVAR TILL 18 ÅR :) :):):):):):)
Då äre fullt ös medvetslös tjejer ;) hahahhha ^^

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0