söndagskväll

Ja nu sitter man här, en mysig söndagskväll som känns som vilken kväll som helst.
Mamma och jag har precis sett "män som hatar kvinnor" men hon somna ifrån filmen så då stängde jag av den för jag tycker att den är så läskig så jag valde att slutet fick vänta till en annan dag, även fast jag sett filmen förr. men den var ju sååå jävla bra så jag tröttnar inte ;) ja kan då lätt se den igen =)


Idag så bjuder jag på Dagens fräckis =)

En bonde i trakten var gift med en ung, sexig och mycket vacker kvinna. Därför blev alla förvånade när han en dag deklarerade att han skulle ta ut skilsmässa och invånarna i den lilla staden undrade varför.
- Jag är livrädd för hundar, blev svaret.
- Vad har det med saken att göra? undrade vännerna.
- Jo, så vacker som hon är, så klipper hon aldrig tånaglarna. När hon kommer trippande längs parkettgolvet, ja då reser sig nackhåren och min lilla penis slaknar av ren fasa!






Kommentarer
Postat av: Bella

HAHAH , den va rolig :D

2009-09-15 @ 18:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0