tisdag

Dagen började på sjukhuset då jag inte har sovit en blund inatt pga min hosta :/
Dom körde ner en slang genom näsan ner i munnen för att se hur det såg ut eftersom jag tappar rösten lite då och då ... INTE KUL!!!!!  fick iallafall hostmedicin som jag kan ta.
Åkte sedan tillbaka till praktiken och var där till 16.00 skulle hämta ut medicinen men då svarar inte mamma på telefonen, är nästan hemma då ringer hon, men hämtar ut det imorgon jag är helt slut just nu.. jag har cyklat i morvind och regn!!! och någon har pajjat min cykel lite så det låtar fan av den . ja blir så arg. roa er med något annat än att förstöra min cykel. blir så förbannad. SKAFFA ER ETT LIV FÖR FAN!!!!!!

Nu är det snart Idol och sedan är det ? ANDRA AVENYN SÅ KLART :D som jag längtat efter detta =)
borde gå oftare, men tyvär så är det ju kändisdjungeln samtidigt :S vet inte hur ja ska lösa det men jag hinner ju se vem som åker ut iallafall:)

Imorgon blir det troligen käk med Nicke Picke =) saknat han mycket måste ja säga. och det var flera år sedan jag träffa honom så nu är det på tiden att vi ses faktist =)

Nu ska ja göra iordning te vilket jag hatar men ja måååste dricka det för halsen. jag måste =)

PUSS


TAGGA FREDAG =)




Jag, någon kille, Vicky och Clara på old saint =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0