Alanya =)

Idag har man kört nio timmar då.. först till östersund lämnat av lina där och varit och handlat åt henne så hon hade nå frukost. sen åkte jag hemåt igen direkt typ så jag inte skulle behöva köra i mörkret :) men ja var faktist nästan påväg att fälla en tår när jag åkte därifrån för jag saknar henne redan. gjorde inte mig något att ha henne här hemma på soffan och springa och hämta allt hon velade ha. för varje sak gav jag med kärlek :D jag älskar min syster så himla mycket även fast vi bråkar mycket. men alla syskon bråkar väl ibland ;)



imorgon åker jag till gävle och ska sova i lägenheten som egentligen är uthyrd men det är ju till robin min vän som är så snäll som låter mig sova där också :D
sen på tisdag ska jag fixa det sista på stan och sen klockan kvart över 1 på dagen så bär det av mot arlanda och 17.40 går planet mot ALANYA :D WOHOO Malin, Linda, Lovis och jag kommer ha SKIIIIT KUL i en heeel vecka :D




myyyys !









Ja det finns så mycket måsten att vara bra på det man kan
Och mitt i allt så ska man vara sann



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0