Jag är en slav

ja det är jag, iaf för idag ;) syster är nyopererad i båda benen så jag får slava åt henne. har till och med målat hennes tånaglar och då ska ni veta att jag hatar fötter mer än allt. så det tycker jag var bra gjort för att vara jag !

ska skjussa henne till östersund på söndag också troligen :P kan bli lite ensamt hem men kanske får med mig någon kompis som vill slösa en dag på att åka bil ;) hahah !!

mamma fyller även år idag så vi håller på att baka åt henne nu jag och syster. eller jag gör allt och hon får visa lite då och då och smaka av så klart ;) haha


om 4 dagar åker vi tjejer :D:D:D:D:D


Nu ska jag baka vidare och bli mer mjölig!




Vem lämnade vem? men jag är inte över dig än !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0