Längesen :P

Ja det var verkligen längesen jag skrev i den här bloggen nu måste ja säga. Jag vet itne riktigt om jag har så mycket att säga och det är väl lite därför jag inte har bloggat heller!

Men jag har kommit på att man behöver faktist inte skriva flera mil långa inlägg, det räcker med ett litet inlägg varje dag och det är väl lite så jag har tänkt gjort nu då :P
Jag har ju praktik nu jag ska in på min fjärde vecka och det är min näst sista. och ja vill bara inte att den ska ta slut. ja trivs ju sååå himla bra.Men det är lov efter det v.9 och det ska också bli skönt faktist :)  När skolan börjar igen så ska ja typ den 18 mars åka till uppsala universitet och kolla på ett program. sen den 20 mars är det STUDENTKRYSSNING :D:D:D ja är så jävla taggad :D och på lovet ska det tydligen vara studentfest också så det är mycket roligt som händer. och ja kan avslöja att jag har bokat uppskrivning och uppkörning nu också så det ska göras det också och ja VILL klara det på första :S



Det är alla hjärtans dag idag också. och ja kan inte påstå att ja tycker att det är så jävla kul :P men mina kära vänner Fredrik Westlund och Elin Carlsson kommer hit och gör mig lite sällis :D


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0