Skidskytte kväll :)

Nu äre skidskytte och ja verkligen håller tummarna för svenskarna. Hoppas på att det verkligen kan gå bra idag för dom. Helena är värd en medalj tycker jag.


Va kul på praktiken idag också som vanligt :) tråkigt att det bara är en vecka kvar :(
Linn gör sin sista dag imorgon. sen är det bara jag och Johanna kvar där!
Idag packade vi upp massa varor som vi fick det var mest erbjudanden och väldigt fina sådanna :)
Charlott är hemma imorgon också. hon har varit hemma onsdag och torsdag. men hon är veeeerkligen värd det. hon behöver det verkligen. tråkigt bara att Alva är sjuk (hennes dotter).



Nu äre skidskytte som gäller för mig jag har inte tid med det här ;)




Jag saknar dig mest av allt <3 våran tid var bäst. ja glömmer dig aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0