Söndag :/

Tråkig söndag..... Jag har så jävla ont i nacken så jag håller på att dööööööö.
Jag käkar ipren så ja ska iaf kunna andas utan att det gör ont.......


Jag ska väl börja med att gratta Daniel som fyller 18 idag :) Och ja inom 2 dagar förhoppningsvis har sitt körkort. ja ska hålla tummarna för han! :D

Var på bio igår med Malin, Linda och Lovis, vi såg Farsan ;) den va faktist jätte rolig men lite sorglig också så ja grinade där en stuns :( men helt klart godkänd :)

Har inte så mycket annat att säga idag för ja har så jävla ont så ja vill ingenting just nu.. det enda ja ska göra idag det är att plugga och vänta på skidskyttet som är ikväll :)


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0