Trött som fan ;D

Ja är så jävla trött.. ja vet itne varför. men det känns som att lovet som är nästa vecka är väldigt efterlängtat och behövligt. Alla säger att man inte har sånt jobbigt liv för att man går i skolan och blablabla.. men vadå? som att inte det tar på en också då? jag har praktik nu och man går runt hela tiden och fixar och donar satt man får ont i hälarna och man blir trött. i skolan sitter man och pluggar nu står man visseligen har ja väldens bästa praktikplats men för det så blir man ju trött.. jaja slut pratat om det. jag är trött SÅ ÄR DET BARA ;)



jag kan säga att jag är less på att gratta Daniel nu men GRATTIS DANIEL TILL KÖRKORTET :D
skönt att fylletaxin är klar ;) nej då :D kul för han att han klara det på första. vilket ja vet att inte jag kommer göra ;( Men nu ska vi glädjas åt Daniel!!


Det är damernas skidskytte staffet nu :D Bettan kör bra och skjuter bra. nu hoppas vi att dom andra kommer göra bra ifrån sig också :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0