Ett val mellan liv och död? eller mellan död och liv? är det ens ett val?

Ja det är bara några frågor man kan ställa sig. Vissa människor skulle göra allt för att leva men blir sjuk och får tyvärr lämna världen... medans vissa människor bara lever vardagen som vanligt och dör plötsligt. Men det finns vissa människor som går in i bubblan och tar sitt eget liv. Jag skulle bara vilja kliva in i en sån hjärna som tänker tanken att ta livet av sig själv. skulle vilja se hur tankarna går. Om man är så inne i sin egen värld att man inte ens tänker på sina nära och kära hur dom kommer ha det om det händer. Jag förstår inte hur man kan lämna världen utan förklaring!! eller finns det en förklaring? en sån självklar förklaring men ingen förstår den bara. En förklaring kanske finns där man bara inte ser den :( det är isåfall väldigt tragiskt. Det är tragiskt att en människa tar sitt liv... det är enligt mig lite ego och så jävla idiotiskt.. det skulle nog personen som gör det också tycka om man inte var så jävla inne i bubblan som säger JA du ska ta ditt liv.  det finns så jävla mycket frågor kring en sån här sak. Vissa frågor får man svar på, vissa inte :( Niklas min älskade lilla vän, jag önskar att du skulle kunna få svar på alla dina frågor du ställer dig själv just nu... det är min högsta önskan... och ja skulle kunna offra hur mycket som helst för att du skulle kunna finna svaren.. Jag finns här för dig och kommer alltid att göra...



R.I.P Lars :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0