fredag :D

IMORGON ÄR DET STUDENTKRYSSNING :D


För er som  missat det ;) faaaasen va det ska bli fest då, ja är så jävla taggad, nu är det student snart alltså :D och ja jag är så jävla taggad, buss två åker jag dit. ja vet inte nå fler som åker den bussen men ja har ju cissi och bella i den iaf :D


Nu ska jag snart åka till skolan för ja vakna så tidigt idag så jag ska åka ner för bellas buss kommer så tidigt så jag ska möta henne så vi kan gå tillsammans till skolan! tänkte vara lite snäll så där då vettni :D Har på mig lite av det som ja shoppa i uppsala :D jäkla snyggt, den andra ja köpte ska ja ha på kryssningen ;d nu kanske ni inte fattar alls men kanske kommer bild sen ;D


Nu ska ja kila vidare :D puss på er =)

smöret smälte som ett hjärta på min rostade macka :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0