LÖRDAGEN ÄR HÄR :D:D

IDAG ÄR DET STUDENTKRYSSNING :D :D :D   WOOOOOHHHOOOOOO :D


Jag tror att det är vääääldigt många som sitter och taggar just nu, jag är en av dom kan ja glatt meddela :D

Idag åker vi allihopa=) där dom flesta är studenter, jag är så taggad nu så ja vet inte vart ja ska ta vägen ;D
Klockan typ 3 kommer bella och hämtar mig, då bär det av till strömvallen för att ta plats på bussen :) det ska bli så himla kul det här måste ja säga =) ja är så sprallig och vill bara gå på båten NU NU NU ;D

Men ja får hälsa alla en trevligt resa då ;) vi ses i dimman hörni ;D

Och alla föräldrar fråga inte vad vi gjort när vi kommer hem för det kommer vi inte komma ihåg ;D hahahha ;D FULLT ÖS NU =)=)=)









Jag Karin Fannie Louise Hallin, älskar mina vänner <3 NI ÄR BÄST <3
(har inte bild på alla vänner, ni är många fler än vad som är på bilderna)


Kommentarer
Postat av: elin

Tja :) Den kommer från Vila, men det var några månader sen jag köpte den.



Ha det bra :)

2010-03-27 @ 22:48:06
URL: http://fashionbyel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0