svenska hollywoodfruar vilket skämt.

Alltså programmet är bra och kul att se.. men hur faaaaaaaan kan en vuxen människa hålla på så där.. anna anka säger att hon inte fått ett riktigt pök på länge för kulorna hänger ner till knäna.. Maria Montazami snackar om att hon vill kassta in väskan i bilen och hoppa in för det gör dom på filmer. MEN HALLÅ? dom är inte 40+ heller... Marias röst får ju fan en att rysa för ja hatar den.. hon låter som ett jävla barn.. hennes barn är nog mer mogna än henne... I förra säsongen var Maria så jävla nöjd för att hon köpt ett kylskåp och fyllt det med coca cola och godis och chips typ.. det hade ju inte en annan klarat av.. Nu har hon köpt nå jävla toffsar för att sätta på skåphandtagen för hur mycket som helst. och så klart fick mannen betala och han vet inte vad dom kosta. och det ser förjävligt ut...........fan det är inget annat än patetiskt.... Anna Anka och Maria Motazami släng er i väggen för fan!!!! Som att någon av dom betalat något själv någon gång förutom små saker.. NEJ..


Nu har jag avreagerat mig lite och nu vet ni precis hur jag tycker :P hahha ^^
Puss på er ;)


Jag diggar hon i bakrunden ;) hahahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0