Tisdag :D

Idag är det tisdag för er som inte visste det ;) haha. och på tisdagar så spenderar ja eftermiddagen och kvällen på grs med mallan som vanligt :D brukar även träffa linda och det är verkligen trevligt :D

Ska väl åka nu snart tror ja, sitter bara och snackar lite skit nu på msn så där innan och ja pluggar samtidigt lite religion som ja får göra hemma eftersom jag ska åka till uppsala universitet med mallan på torsdag när dom har lektion så jag gör det nu =) men det går faktist bra och det är inte så svårt, men det är väl för att det är kristendomen och det är man ju uppvuxen med för fan ;D och ja då får man inte svära. men det där var ett undan tag eller hur fannie? Jaaa visst ja svär aldrig ;) haha, = jag svär jämt ;) Nu blev det lite flumm där ;)

En annan rolig sak är att imorgon ska jag förlänga mina naglar :) det ska bli så sjukt kul. jag har ringt och letat tid överallt och alla har haft fullt, men sen då svarade en tjej i telefonen och säger att hon har tid på popp i topp och fasen va glad ja är ;D hon gjorde min dag igår :P om man får säga så.. så imorgon är man 650kr fattigare men har skit snygga naglar istället :)



Nu ska vi dra snart :) men HÖRS DÅ ;) Kryssningen närmar sig med stora steg ;)


Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0