jobb?

Ja ett sånt kanske man skulle ha haft sig. men jag små jobbar hos mamma nu medans jag söker annat och de tycker jag går bra så ja håller mig nog till det än är arbetslös :P

I helgen är det maskerad och då kommer jag och sanna va lite kriminella ;)
jag tycker det är så kul med maskerad så ja kan knappt hålla mig :P jag har nog prövat dom där kläderna 50 gånger snart och kommer nog pröva dom ett antal gånger till :P


ska träffa sanna idag när hon kommit hem från skolan. får se när det blir då!
vi ska fixa ännu mer till helgen och sen ska vi nog känna oss klara :D
vi ska börja fixa oss tidigt på lördag och börja för ferra lite ;) kommer bli så kul :D


nu ska ja fixa lite mer här hemma och sen ut med lufsen innan sanna anländer i ockelbo ;)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0